Slanketip


Hvis du vil reducere dit madindtag, kan du lave pandekager som mætter langt mere end de almindelige. Når du bliver hurtig mæt, så spiser du også mindre og får dermed automatisk sænket dit kalorieindtag. Ved at have sådan nogle tips i din dagligdag kan du tabe dig uden at føle sult eller ubehag. Og så gør det da ikke noget, at det her måltid ikke ligner skyggen af kur 🥳


Opskrift (2-4 personer):

1.5 dl havregryn

3 dl vand

1 tsk kanel eller kardemomme

Ovennævnte røres sammen og puttes i mikroovnen i 2 min. Lad det køle lidt. (Kan også laves på komfur under omrøring til det bliver tykkere)


Tilsæt 1 æg + 1/4 tsk salt og mix sammen. Steg på panden på lidt over middelvarmt blus.


Put 10 frosne jordbær i en mikroovnsegnet skål og varm i 2.5 minut. Mix med en stavblender når det er færdig. Så har du en lidt syrlig marmelade.


På en tør middelhøj varm pande, rist en mængde mandler tilsat lidt salt. Når de dufter er de færdige. Hvis du vil have karamelliserede mandler, kan du tilsætte lidt flydende honning under omrøring. Lad dem køle lidt og hak dem.


Velbekomme, så er der festmåltid 😋🥳



Om heidi

Se hvad andre siger>

Tidligere opslag

Intet produkt

Lad os få en samtale i gang...

Skriv gerne en kommentar 

Copyright © 2020 Livs- & Sundhedscoach Heidi Larsen. CVR-/SE-nr.36645016