Slankere lår på 1 uge

Når du vil vise dig fra din bedste side

Bare skift dagen her med en anden ugedag, hvis du starter på en anden dag end mandag.

Mandag

Start med vægt og målebånd

og skriv ned hvad din udgangsvægt er og mål omkredsen på lårene. Ta' tajen med hvis du vil se det resultat også.

Tag et foto forfra og fra siden. Så har du det visuelle også.

Dagens

Træning

Mindre lår
Mindre lår
Fastere lår
Fastere lår

SLANKERE LÅR PÅ VEJ

Ros dig selv for at have færdiggjort hele dagen. Og find en ekstra gave du kan give dig selv, når du har gennemført hele ugen. F.eks. noget nyt lækkert tøj. 

Bare skift dagen her med en anden ugedag, hvis du starter på en anden dag end mandag.

Tirsdag

Restitution

Væk med ømhed
Væk med ømhed

Aktiv restitution er faktisk det bedste. Det er ophobet mælkesyre i musklerne, som giver ømhed. Ømhed er faktisk så mildt et ord, for har du gjort det godt, så kan du dårlig bevæge dig. Det er KUN godt. Det betyder fastere lår og slankere krop. Så tillykke med det! Ved bevægelse får du mælkesyren til at give slip og vil give dig en reduktion i ømhed på 60-90 %. Let mindfull udstræk bagefter er som massage for dine muskler. Ren luksus ;-)

FEDTFORBRÆNDING

Ved mange repetitioner i højere hastighed brænder vi fedt af og forlænger musklen. Det giver slanke velformede lår. Fedtforbrændingen varer også ved efter træning.

Bare skift dagen her med en anden ugedag, hvis du starter på en anden dag end mandag.

Onsdag

Bare skift dagen her med en anden ugedag, hvis du starter på en anden dag end mandag.

Onsdag

Dagens

Træning

SKUB TIL DINE EGNE GRÆNSER

Du vil mærke dit hjerte galopere & det brænder i musklerne. Du vil opleve, at du er nødt til at skubbe til dine egne grænser ved hver træning. Hver træning kræver den indre fighter i dig. Brug det til din fordel. Det er ikke programmet mod dig, men fedtet på lårene, du kæmper mod. Holder du ud og holder du ved, så er du vinderen. 

Torsdag

Bare skift dagen her med en anden ugedag, hvis du starter på en anden dag end mandag.

Morgenmad
Morgenmad
Snack
Snack
Frokost
Frokost
Snack
Snack
Aftensmad
Aftensmad
Aften snack
Aften snack

Dagens

Træning

Mindre lår
Mindre lår
Fastere lår
Fastere lår

UNDSKYLDNING #1

"Jeg er simpelthen for træt i dag". Der er ingen bedre vej til ny energi end at brænde kalorier af. Du får det godt bagefter og du bliver glad for at du gjorde det. Du kan om få dage stå med armene over hovedet og sige "Yes! Jeg gjorde det" eller du skal helt forfra fra dag 1.

Fredag

Bare skift dagen her med en anden ugedag, hvis du starter på en anden dag end mandag.

Dagens

Træning

Mindre lår
Mindre lår
Fastere lår
Fastere lår

UNDSKYLDNING #2

"Lidt usundt gør ikke noget. Jeg har trænet så meget". Gå ikke den vej. Det er kun 1 uge. Bliver du fristet, så spørg dig selv: "vil det gavne mig?"  

Lørdag

Bare skift dagen her med en anden ugedag, hvis du starter på en anden dag end mandag.

Søndag

Dagens

Træning